Pazarlama kavramı

Pazarlama kavramı

Pazarlama işin bel kemiğidir ve bu işletmenin başarısı için, ister bireysel ister küçük işletme, ister büyük ve çok uluslu kuruluşlar için.
Yanlış olanları içeren pazarlamaya bağlı kalarak, pazarlama fikrini daraltan ve cüce eden kavramlar var ve bunları listelemek üzere değiliz.
Pazarlama, organizasyonun (şirketin), kurumun iç organizasyonundan başlayarak, müşterileri tanımlamak ve ulaşmak, bir ürün veya hizmetin faydalarını sunmak ve sunmak, müşterileri satın alma kararını vermek ve müşterileri satın alma kararını vermek ve müşterileri motive etmek ve ikna etmek amacı ile müşteri ilişkilerini karlı bir şekilde yönetmek için gerekli olan potansiyel müşterilere ulaşmak için tek yaptığıdır. Kâr ve müşteri memnuniyeti ve elde tutma elde etmek ve kuruluşun büyümesini sağlamak için yeni müşterileri kuruma çekmek.

Dijital pazarlama konusunda ücretsiz danışmanlık almak için aşağıdaki linkten bize ulaşabilirsiniz: Burayı tıklayın
Çalışma ekibiyle röportaj yapmak için aşağıdaki bağlantıdan randevu alabilirsiniz: Burayı tıklayın

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.